سیاست حفظ حریم خصوصی

اطلاعات شخصی کاربران

وب‌سایت “طرح صحرا” طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران وب‌سایت “طرح صحرا” کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند. همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که وب‌سایت “طرح صحرا” مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از “طرح صحرا” ندارد.

چه نوع اطلاعاتی در طرح صحرا ذخیره می‌شود؟

در وب‌سایت “طرح صحرا” اطلاعاتی همچون تعداد دفعات بازدید از سایت، نوع سیستم عامل، مرورگر و سایر اطلاعات مفیدی که کمک به ارتقاء سطح کیفیت سایت نماید، ذخیره می‌شود. همچنین این اطلاعات تحت هیچ عنوان در دسترس هیچ سازمان و گروهی به غیر از وب‌سایت “طرح صحرا” برای سوء استفاده قرار نگرفته و نخواهد گرفت  .لازم به ذکر است که اطلاعات فنی که در بالا ذکر شد، هیچ‌گونه ارتباطی به اطلاعات شخصی و خصوصی شما کاربران عزیز ندارد.

کاربران عزیز باید در هنگام انتشار تصاویر و آثار خود در وب‌سایت “طرح صحرا”، دقت لازم را داشته باشند تا در این تصاویر، اطلاعاتی که جزو حریم خصوصی کاربر می‌باشد، وجود نداشته باشد که در غیر این صورت، وب‌سایت “طرح صحرا” مسئولیتی در قبال حفظ حریم شخصی کاربران ندارد.

چه نوع اطلاعاتی توسط کاربران در وب‌سایت “طرح صحرا” ثبت می‌شود؟

کاربران عزیزی که به وب‌سایت “طرح صحرا” مراجعه می‌کنند، جهت استفاده از تمامی بخش‌های وب‌سایت “طرح صحرا”، اقدام به ثبت‌نام در سایت نمایند. اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام از کاربر گرفته می‌شود عبارتند از: نام و نام خانوادگی،  تلفن همراه، آدرس ایمیل، نام شهر، بیوگرافی، توانایی ها و حساب کاربر در شبکه های اجتماعی. البته باید این نکته را یادآور شد که از اطلاعات ذکرشده، تنها وارد نمودن نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل اجباری بوده و کاربران عزیز می‌توانند سایر اطلاعات را بر اساس تمایل و اختیار خود تکمیل نمایند.

شما نظارت کنید.

بدون شک احتمال این وجود دارد که در بخشی از سایت مشکل خاصی اتفاق افتاده و یا اینکه لینکی به خارج از سایت وجود داشته باشد که امنیت اطلاعات شخصی کاربران عزیزمان را به مخاطره اندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران هستیم و در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. بدین صورت وب‌سایت “طرح صحرا”  با خیالی آسوده تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهد نمود.